divendres, 27 de març del 2020

Què ens ensenya el virus?






Estimades nenes, nens i famílies de tercer, Sembla que aquest virus amb corona, ens farà viure un curs ben diferent a com el teniem pensat. Però a creativitat i il·lusió no ens guanya ningú, així que hem decidit adaptar-nos i continuar de manera virtual. Portem ja dues setmanes de #JOEMQUEDOACASA i segur que ja heu fet algunes de les propostes que us vam proposar, tot i que segur que encara us en queden d’altres per provar i continuar practicant. En aquests 15 dies hem hagut d’adaptar-nos i viure de manera diferent a com fins ara, tot plegat segur que ens ha impulsat a fer, aprendre i viure coses noves. Us animeu i compartim deixant un comentari sobre “QUE ENS ENSENYA EL CORONAVIRUS”? Estigueu connectades i connectats a aquest espai virtual, perquè no permetrem que un virus ens separi.
FINS ALESHORES, PODEU CONTESTAR A L’APARTAT DE COMENTARIS. ESPEREM LES VOSTRES RESPOSTES!

UNA ABRAÇADA BEN FORTA A TOTES I TOTS!
Dolors, Carme i Antulio

8 comentaris:

  1. ÀNIMEU-VOS A ESCRIURE!
    A MI M'ESTÀ ENSENYANT A TENIR UNA MICA MÉS DE PACIÈNCIA, A RECICLAR OBJECTES PER FER MANUALITATS, A CUINAR AMB EL QUE HI HA A LA NEVERA I NO SORTIR A COMPRAR... A QUE M'AGRADA ESTAR AMB GENT DIFERENT(AMIGUES, NENS/ES...) QUE ARA NO PUC I PER TANT LA TROBO A FALTAR. I UNA LLARGA LLISTA DE COSES

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Hola dolors et trobo molt a faltar . Aquets dies estic estudiant: calcul ,lectura comprensiva ,english i violi . He acabat el quadernet dos del vuit i mij. Tambe estic jugant molt amb el meu germa Nil, que es un trapella. Tambe fem educacio fisica amb el meu pare.Tambe ajudo a fer coses de casa.
    Que m'esta ensenyant el bitxet covid 19? Hem de ser mes respectuosos amb nosaltres i tindre paciencia. Que hem de tindra mes higiene i menjar sa.
    Adeu , un peto i cuida't molt
    #emquedoacasa

    Roc

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Roc, veig que fas moltes coses. Estic molt contenta que estigueu bé. Una gran abraçada. Estem en contacte. Dolors

    ResponElimina
  5. Hola Dolors, et trobo molt a faltar. Estic fent lectura, sumes, restes i multiplicacions, a més la mama quan em llegeixo un llibre tinc que fer un resum. També jugo amb la meva germana.
    Del covid- 19 he après que tenim que quedar- nos a casa pero cuidar- nos i cuidar als demes.
    Una forta abraçada i cuida´t molt.

    Gabriel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nosaltres també us enyorem... ànims Gabriel ens veiem virtualment

      Elimina
  6. JO CREC QUE EL QUE ENS HA ENSENYAT HA SIGUT HA COMPARTIR MES

    ResponElimina
  7. AL COMENTARI DE UNKNOWN SOC JO LA ALEJANDRA

    ResponElimina